Nemzeti együttműködés

Tisztelt Asszonyom, Kedves Vevőnk (és anyukája)!
Ezúton is köszönöm minapi bejegyzését a Vásárlók Könyvébe. Üzletünk nagy súlyt helyez a vevői megelégedettség és az ügyfélkapcsolatok ápolására.

Mint arról munkatársaimtól értesültem, Ön (és anyukája) személyesen, két kézikocsival visszahozta az itt vásárolt konyhabútort, mert „kifejezetten kiválasztottam és megbeszéltem az eladóval és amikor otthon kibontottam egészen más színű volt, valami kékesszürke a fehér helyett és az pofátlanság, hogy egy ilyen üzletben ilyen előfordulhat, mert a multik mindent megengedhetnek maguknak”..és így tovább.
Arról is értesültem, hogy a recepciós ügyintéző udvariasan végighallgatta Önt, megnézte a kibontott csomagot és haladéktalanul hívta az ügyeletes szakeladó vezetőt. Meghallgattam a vezető jelentését. A jelentés szerint azonnal, udvariasan rendezni igyekezett a problémát. Néhány kérdést ugyan feltett arra vonatkozóan, hogy szakember, avagy Ön szereli-e fel a bútordarabokat illetve ez utóbbi esetben elolvasta-e a mellékelt tájékoztatót.
„Nem, nem olvastam, minek olvastam volna el, amikor nem azt a színt kaptam, amit szerettem volna, holott a csomagoláson is az általam kért szín van bejelölve, biztosan átcsomagolják, mint a cébéások a mocsári pangáziuszt tengeri halfilének, mert ezt az ocsmány színt nem lehet másképp eladni” ..és így tovább.
Ekkorra már szép számú érdeklődő és alkalmazott figyelt fel az ügyintézésre, így számosan tanúsíthatják, hogy a szakeladó vezető még mindig udvariasan és türelmesen igyekezett elmagyarázni, hogy amennyiben a bútor kibontásakor talán elővette volna a tetején azonnal hozzáférhető füzetecskét esetleg, bár ez Önnek nem kötelessége, belepillanthatott volna a tájékoztatóba, már csak érdeklődésileg is, ahelyett, hogy azonnal kocsiba vágja magát (és anyukáját) a cuccal (három napon belül kérdés nélkül visszavesszük, kicseréljük stb. , ahogy a VEVŐ óhajtja…), mindjárt a tájékoztató elején a vastagon szedett FIGYELMEZTETÉS! alatt azt olvashatta volna, hogy „A kékesszürke védőfóliát csak a bútor felszerelése után távolítsa el!”
Ezután az ügyeletes vezető a közben támadt kisebb riadalom ellenére (beindult az Önhöz (és anyukájához) legközelebb álló tűzjelző) megmutatta, hogyan kell a fóliát egyik sarkánál megkezdve lehúzni. A vezető és a recepciósok igyekeztek megnyugtatni Önt (anyukája ekkor már kiment bepúderezni az orrát…a recepciós lányok pedig élénken érdeklődtek színváltós sminkje felől..) hogy semmi probléma, bárkivel előfordulhat, (velük is amikor a főnökük arról ordítozik nekik, hogy hülyékkel van körülvéve…vagy éppen megjött…vagy nem jött meg?) végül is mindannyian emberek vagyunk, bár a vevők emberebbek.
Remélem, továbbra is visszatérő vásárlóink közé tudhatjuk Önt (és anyukáját), megtisztelő, hogy bejegyzésével a Vásárlók Könyvébe hitet tett arról, hogy (a Fülkeforradalom óta) egy csapat vagyunk.
Megragadván az alkalmat, engedje még meg, hogy röviden visszatérjek egy korábbi bejegyzésére.
„Vegyék tudomásul, mindenre van garancia, akkor is ha maguk nem tudnak róla, talán törődni kéne a szakmájukkal…és miért nincs ez kiírva illetve hol van ez leírva…”..stb.
Sajnálattal bár, de meg kell erősítenem kollégáim tájékoztatását, élő árura nincs garancia, és az Ön (ezúttal anyukája nélkül) által vásárolt tuja élő árunak minősül.
Gondoljon bele, Önre sincs (vagy ha volt, rég lejárhatott…) mégis legjobb tudásunk szerint kiszolgáljuk Önt.
Tisztelettel: S.K. marketing igazgató

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük